lauantai 9. kesäkuuta 2012

Eilen kotiimme saapui oikea Helmi!

Ihmisen mieli on vaan kummallinen ... Mulla on kolme ihanaa harrastuskoiraa, joiden kanssa riittää tekemistä. Nyt ja kun tilaisuus tuli, hankimme laumaamme lisää yhden pikkumustan... Tämä pieni neiti matkusti Ranskasta tänne Suomeen ja muutti eilen asumaan kotiimme. Pikkumusta on siis viralliselta nimeltään Helmi de la Fureur du Crèpuscule, kotoisammin vain siis Helmi. Tuota virallista nimeä tulen tuskin koskaan muistamaan, saatikka osaamaan lausua sitä oikein.

Lauma otti tämän uuden tulokkaan hyvin vastaan: Piina haisteli ja totesi, että eiköhän se siinä mene ja on sen jälkeen ollut noteeramatta pikkuista. Missy tutkiskeli Helmiä aikansa, kunnes päätti tehdä siitä pikkusiskonsa. Jos Helmi liikaa häslää kimpussa, saattaa Missy vähän ärähtää. Ja Hohto -yllätti jälleen minut täysin! Aluksi haisteli pentua varovasti, jonka jälkeen on leikkinyt todella varovaisesti tämän pienen villikon kanssa. Ulkona Helmi juokseekin mieluiten Hoon perässä : D Tällaisia yllätyksiä elämään tapahtuu vain joskus ja suuri Kiitos siitä kuuluu Miialle, joka uskalsi sijoittaa tämän helmen kotiimme.


 Hohto: "Mikä kumma toi on?"
Minä olen Helmi de la Fureur du Crêpuscule ja vien heti sun lelun .
Voin kertoa, että olenkin oikea Helmi, myös vähän märkänä...
ja minulla riittää vauhtia niin paljon, ettei kuvaaja oikein pysynyt perässä...
Lopuksi on jälleen hyvä rauhoittua makoilemaan ja puremaan lelua.

Ja p.s. Mun uusi lauma vaikuttaa ihan kivalta ; )

1 kommentti: