maanantai 27. tammikuuta 2014

Tammikuu ja pakkaskelejä on riittänyt

Tulihan sitä lunta muutama sentti, mutta pakkasta sitäkin enemmän. Parin viikon ajan mittari on näyttänyt lähemmäs -20 astetta, joten koirien kanssa ei olla päästy treenaamaan aikoihin. Toki sisällä olemme temppuilleet ja tehneet kaikkea muuta hyödyllistä, kuten tarkastettu meidän koiruuksien painot. Tosi tärkeä asia ja tässä ne tulevat: Piina 13,3 kg, Hohto 14,2 kg, Missy 5,1 kg ja Helmi 4,1 kg. Hohto pääsi jälleen "pienelle lihotuskuurille" ja Helmi on aika pullukka, vaikkei se painossa näykään. Karvako hämää...

Tiedossa ei siis kisoja tai muuta mainitsemisen arvioista. Onneksi on joka toinen perjantai agilityvuoro lämpimässä hallissa. Pitää miettiä ensi talveksi jotain lämmintä paikkaa, jonne pääsisi treenaamaan useammin. Viikonloppuna sää vähän lauhui ja koirat pääsivät kirmaamaan metsään ja kentälle. Reissusta muutama otos Helmin kertomana.

Rakastan lunta!!! Lumessa on ihana juosta ja nauttia vauhdin hurmasta.
Hohto on mun mukavin kamu metsässä, kun se jaksaa juosta mun kaa. Hohto antaa mun myös pomppia sitä päin eikä se suutu mulle ollenkaan.
Missy ei tykkää yhtään kylmästä eikä se halua tehdä muuta kuin vähän haistella maata tai olla viluisen näköinen. Se on tosi outo juttu mun mielestä.
Kentällä Piinakin innostui mun kanssa leikkimään ja meidän meno olikin tosi hurjaa. Mun omistaja Miia ois varmaan ihan kauhuissaan, kun mennään niin lujaa että lumi vaan pölisee. Piina näyttää hurjalta, mutta on oikeesti tosi kiltti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti