sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Lokakuu, kaunis lokakuu

Eletään parhaillaan lokakuun puolta väliä ja sää on mitä mainioin: Luonnossa väriloistoa ja aurinko lämmittää päivisin tosi reilusta. Meillehän tämä tarkoittaa sitä, että suuri osa valoisasta ajasta kulutetaan metsässä. Koirat nauttivat täysin rinnoin ulkoiluista. Treenaaminen on jäänyt vähemmälle lukuunottamatta Piinan ja Hohdon agiliitelyitä. Jos säilymme terveenä, siis minä ja koirat, voisi Hohdon kanssa ajatella aloittavan kisauran tuossa ensi vuoden alkupuolella. Sen verran kivasti alkaa liitelyt sujua, joskin Hohto on yhä mulle 95% liian nopea ;)

Helmi kävi Annan hoidossa poistattamassa Ranskan reissusta syntyneet mahdolliset jumit ja hyvin aukesi pikkuneidin jumit. Missy kävi tarkistuksessa ja Anna kertoi iloksemme Missyn olevan täydellisen hyvässä kunnossa eli jumeja ei löytynyt. Nyt aloitetaan sitten mtös Helmin ja Missyn kanssa säännöllinen treenaaminen agilityssä ja tietysti alan katselemaan kisakalenteria Missyn osalta. Ohessa muutamia kuvia metsästä Helmin toimiessa kertojana.

Minä rakasta seurata lintuja, ne ovat jotain kummallista ja haluaisin edes joskus saada yhden kiinni. Ne on tosi outoja, kun haluuvat vaan lentää taivaalla.
Hohto ja Piina osaavat poseerata kameralle tosi hienosti. Mie en vielä ole ymmärtänyt, miksi se niistä on niin hauskaa vaikka aina saankin herkkuja kuvausten jälkeen.
Mun mielestä sata kertaa kivempaa on jahdata Hohtoa ja joskus se juokseen niin lujaa, että en sitä kiinni saa...
Toisinaan taas onnistun hyppäämään sen leluun ja sit me leikitään ihan tosissaan... Ehkä Hohto haluaa vaan leikkiä mun kaa niin kovin paljon, että se jää tahallaan kiinni ;)
Piina on vaan aina niin ylväs ja mun suurin idoli <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti